Hangulatadó

kurzor

kurzor2

S Pink Premium Pointer

2015. március 2., hétfő

1.rész - A túlesés

Sziasztok a nevem Evelin, 16 éves vagyok. Jelenleg Pesten lakok. Apukámmal élek és az ő "barátnőjével". Anya kicsi koromban elhagyott minket egy másik pasiért meg iszákos is volt szóval nem is baj. Apu ezt nehezen tudta feldolgozni ezért évekig emó volt... furi mert egy apuka? Na mindegy. Végül 5 év után megemésztette amikor összejött egy rocker csajjal. Szóval kialakult nálunk egy különös család.Ja és járok balettre.Az egyik nap a barátommal Tomival sétálgattunk az utcán és azon tűnődtünk, hogy még egyikünk sem esett át a szűzségi fokozaton.
- Figyelj mi lenne ha holnapra kibérelnénk egy faházat valahol pl. Mátra vagy ilyen erdőszerűségben és túlesnénk?- kérdezte Tomi.
- Biztos készen állunk mi erre?- aggódtam. Hisz félek mert mi van ha nem élvezzük, meg lehet nem ő az igazi. Haboztam egy jó ideig és bólintottam a kérdésére. Mi rossz sülhet ki belőle? Megfelelően védekezünk baj nem lehet belőle. Még sétáltunk egy ideig, végül egy zsákutcába kerültünk. Jót nevettünk rajta, hogy elnéztük. Ekkor rápillantottam az órámra..
- Te jó ég így elment az idő? Teljesen kiment a fejemből!- kaptam a fejemhez.
- Ne aggódj kicsim oda fogsz érni.-mondta vigasztalóan. Mert elfelejtettem, hogy ma próba van az egyik közelgő előadásra.Gyorsan kapkodtam a lábaimat.Ekkor hirtelen megálltam.
- Tomi figyelj a hétvégén lesz az előadás, és akkor akartuk megtenni a lépést.-kiakadtam hirtelen és valószínű úgy néztem ki mint egy elmebajos.
- Szívem semmi baj, majd megcsináljuk máskor - csitított le.
- Ezt nem érted mert apu akkor nem lesz otthon és nyugodtan csinálhattuk volna, de a fellépés is fontos.
- Jó figyelj lehet , hogy nem értem de megoldjuk- tök pozitívan áll a dolgokhoz.Amit csodálok mert én folyton idegeskedek meg aggódok, de ő mindig mellettem áll, ebből látszik , hogy szeret.
- Oké de most már induljunk mert még jobban elkések. Elsétáltunk a táncteremig ami 3 km-re volt. Le ment a próba. Huh tökre kifáradtam, de se baj megérte. Mivel ügyesen táncoltam ezért előre állítottak. A próba végén mindent megbeszéltünk a holnappal kapcsolatban. Indultam ki a kapun át már az utcán voltam, mikor valaki elkapta a kezemet. Hirtelen megállt bennem az ütőér.
- Hova sietsz?- kérdezte Tomi.
- Rám ijesztettél - feleltem.
- Bocsi nem akartam, csak gondoltam megvárlak a próba alatt és mehetünk haza együtt -mondta.
- De édi vagy köszönöm- majd lassan haza kísért bár az úton szinte egy szót nem szóltunk egymáshoz de jó volt vele lenni. Haza értünk felmentem a szobámba, aput meg Melindát sehol nem láttam biztos elmentek inni valahova mert Melinda is iszákos. Milyen jó családom van .... Eljött az este és készültem aludni, hogy holnap ne karikás szemmel álljak színpadra. Már az ágyban fekszek mikor megcsörren a telefon, felvettem és Tomi hívott.
- Szia babám- mondta Tomi.
- Szia hát te? Ilyenkor nem szoktál hívni- tanakodtam.
- Csak jó éjszakát akartam kívánni, holnap hányra is kell mennem?
-  Neked is jóéjt, és 11-re. De várj ha 11-re kell menni max 2 órát leszek ott akkor elmehetünk még az erdőbe - mondtam izgatottan.
- Okés, akkor majd ott találkozunk! Aludj jól! Puszi.
A szállás
- Neked is, imádlak szia. Végre lefekhettem és egy 10 perc után el is aludtam. Reggel kialudtan boldogan keltem fel gyorsan felöltöztem megcsináltam a hajam és indultam is. Tomi már ott várt a kapuban. Együtt bementünk és őt megkértem,hogy üljön le a nézőtérre, én pedig hátra mentem a színpad mögé. Elő is adtuk a színdarabot mindenki meghatottan figyelemmel végig kísérte a tekintetükkel. Végül egy színvonalas előadást sikerült produkálnunk. Mikor végeztünk Tomival már indultunk is az erdőbe. Meg is érkeztünk végül a Bükkbe mentünk. Át is öltöztem a balettruhából. Elfoglaltuk a "szállást", kipakoltuk a cuccainkat, és elmentünk kirándulni az erdőbe. Hamar
besötétedett. Gyorsan vissza indultunk a faházikóba. Elég luxus faház ez mert volt benne tv meg mosdó meg hűtő meg ilyenek.Amit nem értek mert egy villanypózna se volt a könyéken de mindegy. Átöltöztünk a hálóruhába és megkezdtük a kalandot. Elsőnek letepert engem aztán levetkőztetett és lefolyt az egész folyamat. Végül is nagyon élvezte mind a kettőnk, izgalmas volt. Annyira kifáradtunk, hogy miután végeztünk el is aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése